شناخت اسلام

شنبه 3 آذر 1397
11:38
...Anahita
شناخت اسلام

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، سکس و خرافه؛ آنچه که مغلطه‌کاران معجزه‌ی قرآن می‌دانند خرافاتی بیش نیستند؛ در این دین زن کالائی است جنسی در اختیار شوهر، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش همچنان طبق سنت او آدم‌کشی می‌کنند؛ در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با شمع روشنگری، سایه سنگین و تاریک مذهب که همان اندیشه‌ی ضحاکی مغز خور باشد را از میهنمان بر خواهیم چید


بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه اهمیت بدهد که اندازه‌اش به نسبت کل جهان، از اندازه‌ی سر سورن به نسبت زمین هم کوچکتر است!؟
(البته ایرادات بیشتر از صد مورد است. لطفا تا آخر بخوانید؛ زیرا این تناقضات، اشتباهات و خرافات قرآن بر اساس اهمیت ترتیب بندی نشده‌اند، ضمنا استفاده از این مطالب با و یا بدون ذکر منبع آزاد است)


1- گاف آشکار قرآن در مریم را خواهر هارون خواندن با تقلید نابجا از تورات.

قرآن می‌گوید که مریم (مادر عیسی) خواهر هارون بود، در حالی که هارون برادر موسی است:

يَا أُخْتَ هَارُونَ مَا كَانَ أَبُوكِ امْرَأَ سَوْءٍ وَمَا كَانَتْ أُمُّكِ بَغِيًّا (مریم/28) اى خواهر هارون، پدرت مرد بدى نبود و مادرت بدكاره نبود.

محمد با گمان اینکه در تورات گفته شده که مریم خواهر هارون است، این آیه را از الله نقل قول کرده است؛ در صورتی که این موضوع در تورات و در سفر خروج فصل 15 آیه 20 آمده و سخن از میریام پیامبر است که خواهر هارون و موسی بود:
میریام پيغمبر، خواهر اَهَرُون (هارون) دف را در دستش گرفت و همه‌ی زنها با دف‌ها درحال پایكویی دنبال وی بیرون رفتند. (خروج/ فصل 15/ ایه 20)

متنی که محمد را به اشتباه انداخت در اعداد تورات فصل 26 ایه 15 است:
نام زن عَمرام يُوخِوِد دختر لِوي بود كه (زن لِوي) او را براي لِوی در مصر زاييد. (وی) براي عَمرام، اَهَرُون (هارون) و مُشه (موسی) و ميريام خواهرشان را زایید. (اعداد/ فصل 26/ ایه 59)

محمد هم عمرام پدر موسی را با یواخیم که در انجیل پدر مریم است، اشتباه گرفته، هم مری که در ترجمه انجیل با همین نام است را با میریام ( מרים הנביאה). او به این دلیل این دو را یکی تصور کرده که در زبان آرامی از مادر عیسی با نام ماریام (Maryam) یا مَریم ( ܡܪܝܡ) نام برده شده؛ زیرا این زبان از لحاظ محدوده‌ی جغرافیائی به محمد نزدیک بود.
طبق افسانه یهودیان و تأیید قرآن، موسی در زمان فرعون می‌زیسته است، یعنی بیش از 5،000 سال پیش؛ مریم هم 2،000 سال پیش. تورات کمتر از 2500 سال پیش به عنوان کتابی افسانه‌ای نگارش شده که چون نویسنده‌اش معلوم نیست، آن را به خدا نسبت داده‌اند
موسی شخصیت افسانه‌ای قوم یهود است، چیزی مانند رستم خودمان؛ تفاوتش با رستم در این است که رستم خودش نیرومند استد ولی موسی قدرت عجیبش را از خدا گرفته است.
مسلمین برای توجیه این اشتباه، راهی جز اینکه بگویند "منظور خواهر مجازی هارون است" ندارند، اگر چنین است،پس چرا پدر مریم که یواخیم است را با عمرام که پدر میریاماست یکی دانسته است، آیا عمرام که محمد او را عمران می‌نامد هم پدر مجازی مریم است؟ اگر شرم ندارند خواهند گفت آری؛ البته ممکن است در اینجا کل قاعده بازی را بر هم زنند و بگویند که به قول خودشان، "الا و بالله مریم دختر عمران است نه یواخیم"!

2- تنها پاسخ قوم لوط چه بود؟



در اینجا سخن از تنها پاسخ قوم لوط به درخواست او از آنان است، لوط تنها یک درخواست دارد و آن هم اینکه همجنسگرائی نکنید.
قرآن در اینجا می‌گوید که تنها پاسخ قوم لوط به او این بود:


إِنَّكُمْ لَتَأْتُونَ الرِّجَالَ شَهْوَةً مِنْ دُونِ النِّسَاءِ بَلْ أَنْتُمْ قَوْمٌ مُسْرِفُونَ (اعراف/81) شما از روى شهوت به جاى زنان با مردان آمیزش می‌کنید، آرى شما گروهى اسراف گردید.
ما كَانَ جَوَابَ قَوْمِهِ إِلاَّ أَن قَالُواْ أَخْرِجُوهُم مِّن قَرْيَتِكُمْ إِنَّهُمْ أُنَاسٌ يَتَطَهَّرُونَ (اعراف/82) پاسخ قومش جز اين نبود كه گفتند آنان را از شهرتان بيرون كنيد زيرا آنان كسانی هستند كه به پاكى تظاهر می‌کنند.
فَأَنْجَيْنَاهُ وَأَهْلَهُ إِلَّا امْرَأَتَهُ كَانَتْ مِنَ الْغَابِرِينَ (اعراف/83) پس او و خانواده‏ اش را نجات داديم جز زنش را كه تصمیم گرفتیم از بازماندگان باشد.


أَئِنَّكُمْ لَتَأْتُونَ الرِّجَالَ شَهْوَةً مِنْ دُونِ النِّسَاءِ بَلْ أَنْتُمْ قَوْمٌ تَجْهَلُونَ (نمل/55) آيا شما به جاى زنان از روى شهوت با مردها در آمیزش می‌کنید، بلكه شما قومی نادان هستید.
فَمَا كَانَ جَوَابَ قَوْمِهِ إِلَّا أَن قَالُوا أَخْرِجُوا آلَ لُوطٍ مِّن قَرْيَتِكُمْإِنَّهُمْ أُنَاسٌ يَتَطَهَّرُونَ (نمل/56) و پاسخ قومش جز از اين نبود كه گفتند خاندان لوط را از شهرتان بيرون كنيد كه آنها مردمى هستند كه به پاكى تظاهر مى‏‌نمايند.
فَأَنْجَيْنَاهُ وَأَهْلَهُ إِلَّا امْرَأَتَهُ قَدَّرْنَاهَا مِنَ الْغَابِرِينَ (نمل/57) پس او و خانواده‏ اش را نجات داديم جز زنش را كه تصمیم گرفتیم از بازماندگان باشد.
پس تنها پاسخ قوم لوط این بود که به هم گفتند "لوط و خانواده‌اش را از شهرتان بیرون کنید؛ زیرا کسی به او ایمان نیاورد مگر افراد خانواده‌اش به جز زن پیرش".ولی:
أَئِنَّكُمْ لَتَأْتُونَ الرِّجَالَ وَتَقْطَعُونَ السَّبِيلَ وَتَأْتُونَ فِي نَادِيكُمُ الْمُنْكَرَ فَمَا كَانَ جَوَابَ قَوْمِهِ إِلَّا أَنْ قَالُوا ائْتِنَا بِعَذَابِ اللَّهِ إِنْ كُنْتَ مِنَ الصَّادِقِينَ (عنکبوت/29) آيا شما با مردها آمیزش می‌کنید و راه را قطع مى‌نمائید و در محافل خود کاری پلیدی مى‌‏كنيد و پاسخ قومش جز اين نبود كه گفتند اگر راست مى گويى عذاب الله را براى ما بياور.

در هر سه مورد پیش از آن گفته شده که وَلُوطًا إِذْ قَالَ لِقَوْمِهِ....
همانگونه که ملاحظه می‌شود در اینجا به جای اینکه تنها پاسخشان همان پاسخ قبلی باشد، تنها پاسخشان این است که به الله بگو تا ما را عذاب دهد؛ ضمنا درخواست لوط یکی است.
داستان قوم لوط و تناقضات این داستان


3- جادوگران فرعون به موسی ایمان آوردند یا نه؟



فَلَمَّا جَاءَ السَّحَرَةُ قَالَ لَهُمْ مُوسَى أَلْقُوا مَا أَنْتُمْ مُلْقُونَ(یونس/80) و هنگامی که جادوگران آمدند؛ موسى به آنان گفت آنچه را مى‏‍اندازيد بيندازيد. فَلَمَّا أَلْقَوْا قَالَ مُوسَى مَا جِئْتُمْ بِهِ السِّحْرُ إِنَّ اللَّهَ سَيُبْطِلُهُ إِنَّ اللَّهَ لَا يُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِينَ (یونس/81) پس هنگامی که افكندند موسى گفت آنچه را شما به ميان آورديد سحر است به زودى الله آن را باطل خواهد كرد؛ آرى الله كار مفسدان را تاييد نمى ‌كند.وَيُحِقُّ اللَّهُ الْحَقَّ بِكَلِمَاتِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُجْرِمُونَ (یونس/82) و الله با كلمات خود حق را ثابت مى‏ گرداند هر چند خلافکاران بیزار باشند.
فما آمَنَ لِمُوسَى إِلاَّ ذُرِّيَّةٌ مِّن قَوْمِهِ عَلَى خَوْفٍ مِّن فِرْعَوْنَ وَمَلَئِهِمْ أَن يَفْتِنَهُمْ وَإِنَّ فِرْعَوْنَ لَعَالٍ فِي الأَرْضِ وَإِنَّهُ لَمِنَ الْمُسْرِفِينَ (یونس/83) سرانجام كسى به موسى ايمان نياورد مگر فرزندانى از قوم وى در حالى كه بيم داشتند از آنكه مبادا فرعون و سران آنها ايشان را آزار رسانند و در حقيقت فرعون در آن سرزمين برترى‏ جوى و از اسراف كاران بود.
در این سوره قرآن در حالت کلی به داستان موسی و فرعون می‌پردازد، پیش از این هم به داستان نوح (یونس/73).
قَالُواْ آمَنَّا بِرِبِّ الْعَالَمِينَ (اعراف/121) (جادوگران) گفتند به پروردگار جهانيان ايمان آورديم.
قال فرعون آمنتم به قبل ان آذن لكم ان هذا لمكر مكرتموه في المدينة لتخرجوا منها اهلها فسوف تعلمون (اعراف/123) فرعون گفت: «آيا پيش از آنكه به شما اجازه دهم، به او ايمان آورديد؟! حتما اين نيرنگ و توطئه‌اى است كه در اين شهر چيده‌ايد، تا اهلش را از آن بيرون كنيد; ولى بزودى خواهيد دانست.

[ بازدید : 262 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مسیح راه نجات است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]