معرفی کتب و عناوین در مورد نقد قران و اسلام

پنجشنبه 15 آذر 1397
16:29
...Anahita
معرفی کتب و عناوین در مورد نقد قران و اسلام

کتاب «نقد قرآن» نوشته «دکتر سها»

قرآن به چندین روش مانع ایجاد عدالت در جامعه ی بشری می شود که مهمترین آنان نظام طبقاتی انسان در اسلام است. این طبقه بندی به ترتیب برتری عبارتند از: 1- مرد آزاد مسلمان 2- زن آزاد مسلمان 3- برده ی مسلمان 4- غیر مسلمانان. این طبقات از حقوق بشدت متفاوتی برخوردارند. همچنین اسلام با اساسی ترین حقوق بشر بشدت مخالف است بنابراین قرآن تصویری ناقص و معوج از انسان ارایه می دهد و بزرگترین مانع عدالت، آزادی، پیشرفت و توسعه و حقوق بشر است. در تاریخ شناخته شده ی بشری، بزرگترین تحریف در اخلاق، مربوط به قرآن است. قرآن اخلاق انسانی را به اخلاق طبقاتی تبدیل کرده است یعنی اخلاق بر حسب ارزش متفاوت انسانها، متفاوت می شود و اصول اخلاقی را از کلیت و جهانشمول بودن انداخته است. مهمترین بخش این انحراف مربوط به نابود کردن اخلاق در مورد غیر مسلمانان، بردگان و زنان است. به تعبیر دیگر اخلاق در مورد مردان آزاد مسلمان تقریبا انسانی است ولی در مورد غیر مسلمانان، غیر انسانی یا ضد اخلاق است. برای نمونه در حالیکه تجاوز جنسی به زن آزاد بد است تجاوز جنسی به زنان اسیر خوب است. اخلاق قرآن متکی به ترس از جهنم است. یعنی اخلاق ارزشمند انسانی که هر انسان نه بخاطر ترس و نه بخاطر منفعت بلکه بخاطر انسان بودن خودش و همنوعانش انجام می دهد را از بین برده است. بعد از ترس، اخلاق قرآن متکی بر طمع بهشت و شراب و حوری است. مسلمان کار اخلاقی را بخاطر ارزشمند بودن و انسانی بودن آن انجام نمی دهد بلکه انجام می دهد تا به جهنم نرود و دائما با دختران زیباروی بهشتی عمل جنسی انجام دهد. قرآن برای غیر مسلمانان حق حیات قائل نیست یعنی بر روی کره ی زمین حتی یک نفر کافر نباید زندگی کند و هیچ یهودی و مسیحی و ناباور حق زندگی آزاد و مستقل ندارد. مسلمانان باید با آنان بجنگند تا باقیمانده ی آنان با ذلت و خواری و با از دست دادن بخش مهمی از حقوق انسانی شان تحت حکومت اسلامی زندگی کنند و در این جنگهای مسلمان سازی تمام اموال و نوامیس غیر مسلمانان به مالکیت مسلمانان در می آید. قرآن موجب نفرت و جنگ جاودانه ی بین مسلمانان و غیر مسلمانان شده است و به حق باید گفت که محمد جنایتکارترین فرد و قرآن جنایتکارانه ترین کتاب تاریخ بشری است چون قتل عام و دزدی و تجاوز جنسی و برده گیری را جاودانه کرده اند.

دانلود کتاب «نقد قرآن» نوشته «دکتر سها»

کتاب «قرآن بی هیچ پیامی برای ما» نوشته «فرزاد جاسمی»

الله و آیین خشن و بی رحمانه او با فرهنگ و سنت های جامعه ما کاملا بیگانه بوده و هست. با همه تلاش و سعی و کوشش مفسران و نابغه های جهل پراکنی و وردستان مزدور و جیره خوار علمای دین ساز و آخرت فروش، نشانه ای از جهانی بودن و غیر عربی بودن آیین ناب محمدی نمی یابیم و از آنجا که ما ایرانیان نه اصل و نسبی با نژاد سامی داریم و نه از قبیله قریشیم، اسلام و آیین بربرمنشانه اش نیز کوچکترین پیوندی با ما و فرهنگ ما نداشته و ندارد. پس از گذشت هزار و چهارصد سال و پرداخت بهایی بس سنگین و گران قدر، وقت آن رسیده که جوانان آگاه و متعهد ایران چاره ای بیندیشند و مشعل رنسانس عصر جدید را در ایران و منطقه خاورمیانه برافروزند.

کتاب «حقیقت درباره محمد» نوشته «رابرت اسپنسر» ترجمه «علی رنجبر و حمیدرضا عبدالحی»

محمد، بنیانگذار نامتسامح ترین دین جهان

مسلمانان پس از سالها زندگی در فضای مذهبی و یادگیری قرآن، هنگامی که با ارجاع به متون اصلی قرآن و سنت با حقایق و واقعیات اسلام روبرو می شوند، ابتدا با ناباوری آنرا انکار می کنند. حقایقی مانند اینکه پیامبر اسلام در قرآن و حدیث، نه تنها هیچ تسامح و تطابقی بین مسلمانان و غیرمسلمانان ایجاد نکرده، بلکه تنها تخاصم بوجود آورده است و از مفاهیم مدرن تسامح و همزیستی مسالمت آمیز بسیار دور است. اینکه گفتار و کردار محمد، مسلمانان را به ارتکاب اعمال خشونت آمیز در طی هزار و چهارصد سال تا اکنون برانگیخته است. اما آیا این واکنش دلیلی جز این می تواند داشته باشد که تنها آنچه را از اسلام به ما گفته اند که دوست داشته ایم بشنویم؟ بنابراین بهتر است مسلمانان معتقد، کتاب را با نگاهی انتقادی و بدون خشم و تعصب مطالعه کرده و برای یکبار هم که شده بدون اتکا به کلی گویی های بی ثمر، ارتباط اصول اخلاقی با احکام اسلامی را بررسی کنند. این کتاب مبتنی بر منابع معتبر اسلامی است، منابعی که خود مسلمانان بدان باور داشته و احکام شریعت را از همانها استخراج می کنند. بنابراین قضاوت با شماست که آیا این دین را با اصول اخلاقی و شان انسانی خویش در توافق می بینید یا خیر.


[ بازدید : 232 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
زهرا1397/9/18 ساعت 1:20
آیا خود شما به تمامی اینها باور دارید؟ واقعا مضحک ومسخره است !!!!!4ئ6ل
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مسیح راه نجات است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]